קיץ על החוף

1
קיץ על החוף

תופסים שמש

הקיץ שהגיע מזכיר לנו שהעולם נחלק לשניים: אלה שמשוגעים על חורף, ואלה שפורחים בשמש. מספיק שתגידו להם 'אבטיח' או 'גלידה' והופ – הם כבר עם כפכפים בים, תופסים צבע וסופגים כמה שיותר ויטמין D. לנו אין העדפה, ואנחנו לא שופטים את האנשים שמשום מה נהנים מאפרוריות, מגשם זלעפות ומחושך מוקדם 🙂
נכון שהטמפרטורות הקיצוניות והלחות הגבוהה יכולים להוציא את החשק אפילו למי שמכורים לעונה החמה, אבל בסופו של דבר קיץ הוא מילה נרדפת לחופש, בריכה וכיף. בגרמנית אומרים Sonne tanken ("לתדלק שמש") כדי לתאר את הבריחה ממזג האוויר החורפי לטובת נופש שטוף שמש, אז תדליקו את המזגן ובואו לתדלק איתנו קצת שמש בחופשה וירטואלית מסביב לעולם.

חופים של זהב

קיץ בא ושוב זה חם? בואו ונברח לים! הינה כמה יעדים מומלצים עם חוף מושלם:

Whitehaven, אוסטרליה

החוף הקסום והמבודד הזה שוכן באיי וויטסאנדיי האוסטרליים, ואפשר להגיע אליו במסוק, מטוס ימי או שיט ביאכטה. על המאמץ הלוגיסטי שנדרש מכם יפצו חולות קוורץ לבנים, מים צלולים, תצפית פנורמית עוצרת נשימה מגבעת אינלט ומיעוט תיירים שיחלקו איתכם את רצועת החוף.

Baia do Sancho, ברזיל

במרחק שעת הפלגה מחופי ברזיל נמצא האי פרננדו דה נורונייה – פארק ימי לאומי וארכיפלג וולקני פעיל. חוף דה סנצ'ו שבאי מוקף צוקים מטריפים, והגישה אליו היא באמצעות סולמות ברזל חצובים בסלע. חוץ מִיָם בצבע טורקיז ונופים שלא מהעולם הזה, תוכלו לפגוש ליד החוף דולפינים, דגים, חתולי ים ואפילו tubarões ("כרישים", בפורטוגזית).

Camps Bay, דרום אפריקה

חופים לבנים ומים כחולים לא חייבים להיות רק באיים מרוחקים וקשים להשגה. חוף Camps Bay שבקייפטאון הוא חוף אורבני יפהפה ועטור דקלים עם נוף להרים המקיפים את העיר, שהידוע בהם הוא הר השולחן האייקוני. חוץ מטבילה במים הקרירים, שיזוף וספורט חופים, תיהנו מבירת דרום אפריקה התוססת, שהיא אחת הערים היפות בעולם.

Clearwater, ארצות הברית

חוף Clearwater ("מים צלולים", באנגלית) שבפלורידה מצטיין לא רק במים צלולים, אלא גם בחול רך כמו אבקת סוכר ובשקיעות אדומות בוהקות. הוא נמצא דרך קבע ברשימת החופים היפים ביותר בעולם, והטיילת הפתלתלה שלאורך קו המים מלאה במסעדות ובתי קפה. אם תציצו לעבר המזח תראו דייגים ושקנאים בעלי מטרה דומה מתחרים זה לצד זה על היצע הדגים. הימורים מי לוקח את כל הקופה?

Anse Source d'Argent, איי סיישל

החוף הסיישלי שבאוקיינוס ההודי התפרסם כשכיכב בפרסומות ובסרטים, מה שהפך אותו למוקד עלייה לרגל לתיירים. זהו החוף הכי יפה ומצולם בעולם בזכות שונית האלמוגים, החול הלבן וסלעי הגרניט הענקיים המשובצים בו. למרות שאומרים שאין מחיר לחופש, לחוף הזה דווקא יש תג מחיר של 115 שקל דמי כניסה. לא פלא שהוא נקרא Anse Source d'Argent ("מפרץ מקור הכסף", בצרפתית).

מסיבת קוקטייל

הרי אף תמונת אינסטגרם של בילוי בחוף הים לא שלמה בלי קוקטייל בשקיעה. אז מה תשתו?

מוחיטו – משקה צונן של רום עם סוכר, נענע, ליים ומי סודה ישבור את החום אפילו בקובה הלוהטת. אל תשכחו לבקש מהברמן Mucho hielo, por favor ("הרבה קרח, בבקשה", בספרדית).

רום סוויזל – הקוקטייל שזכה להיקרא "המשקה הלאומי של ברמודה" מבוסס גם הוא על רום, שאליו מצטרפים מיץ תפוזים, אננס וסירופ גרנדין. המשקה עורבב לראשונה לפני 90 שנה ב'סוויזל אין', הפאב הכי ותיק באי, ומאז – הכול היסטוריה.

בליני – הקוקטייל שהומצא בוונציה שבאיטליה מורכב ממחית אפרסק ויין לבן תוסס, והוא מוגש בכוס גבוהה מקושטת ב־Fetta di pesca ("פרוסת אפרסק", באיטלקית). הוא מושלם גם לשיט בגונדולה בתעלות העיר, לא רק על החוף.

טמאגוזאקה – כמו הרבה קוקטיילים, גם הטמאגוזאקה היפני התחיל כתרופה. בניגוד לקוקטיילים קרים ומרעננים, את המשקה הזה שותים דווקא חם – יש בו סאקה מחומם, ביצה טרופה וסוכר או דבש, תלוי במתכון ובחומרת הצינון שלכם.

ארץ השמש העולה

עם כוסית של טמאגוזאקה או בלעדיה, טוקיו היא אחת הערים הכי מסקרנות שיש. הסרט זוכה האוסקר 'אבודים בטוקיו' שיצא לפני כ־20 שנה הפך את הבירה היפנית לכוכבת, ועד היום מוצעים סיורים בעיר בעקבות הלוקיישנים שבהם הוא צולם. שמו המקורי של הסרט הוא Lost in Translation ("אבד בתרגום", באנגלית), ולמרבה האירוניה משהו אבד גם בתרגום לעברית…
למרות שפריחת הדובדבן כבר הסתיימה, עונת התיירות ביפן – ובכל העולם – נמצאת בשיאה. אם יש לכם אתר אינטרנט או בלוג בתחום התיירות והטיולים, מדריכי נסיעות או אפילו חוזים והסכמים בין גופים תיירותיים מסביב לעולם – אתם צריכים תרגום מקצועי ולוקליזציה.

המתרגמים המומחים שלנו מכירים את תחום התיירות מכל זווית ואת הניואנסים בכל שפה, ויודעים להעביר את רוח הדברים והמסר כדי שקהל הלקוחות יטייל דווקא איתכם. אז אם יפנית או כל שפה אחרת היא סינית בשבילכם, תנו לנו להוביל, ממש כמו מורי דרך, כדי ששום דבר לא יאבד בתרגום.

עד כמה הפוסט הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. מספר הצבעות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג את הפוסט הזה.