כיצד לייצר תוכן הניתן לחיפוש קולי

תרגום קולי

באמצעות החיפוש הקולי אפשר למצוא מסלולי נסיעה, את תחזית מזג האוויר, לבחון את התנודות בבורסה, לשמוע מה הפוליטיקאים אומרים ולעקוב אחר התפתחויות טכנולוגיות חדשות. החיפוש הקולי הפך להיות כבר מזמן חלק מה-Daily lives שלנו כבני אדם. למעשה, השמועות הרצות על האזנות של אפליקציות לשיחות היומיומית הופכות להיות עובדה קיימת.

הלו? מישהו שומע אותי?

למעשה, לא מדובר רק בפונקציות של האזנה. זה כבר מזמן לא רק המיקרופון שלכם שעובד. יחד עם המיקרופון ומאחוריו, פועלת מערכת בעלת אינטליגנציה מלאכותית החוסכת מאתנו שיטוט בין תוצאות שונות ומאפשרת לגולש להגיע אל מחוז חפצו בנקל. סירי של אפל, אלקסה של אמזון וגוגל אסיסטנט הן כבר חלק מהשגרה היומיומית של בתים חכמים, תפעול אפליקציות שונות, חיפוש אחר מוצרים ועוד.
חיפוש קולי – כל מה שהלקוח שלך צריך
למעשה, עד 2020 השימוש באפשרות החיפוש הקולי עלתה ב-150%. זה כבר לא סוד שרוב בני האדם משתמשים סלולרי שלהם למטרות חיפוש מוצרים ושירותים ולמעשה, הסלולרי משמש כבר זמן רב כמעין מחשב קטן בו נעשה שימוש יומיומי לכל מטרה באשר היא. אז בעוד יותר ויותר גולשים משתמשים באפשרות החיפוש הקולי, גם תוצאות החיפוש בגוגל צריכות להיות מותאמות לאופי השימוש הסלולרי.

כפי שכבר נכתב קודם לכן, לא משנה אם מדובר בתרגום משפטי או בשירותי תמלול, המכשיר הסלולרי שלכם משתמש בהקלטות למטרות רבות ומגוונות. גם גוגל מתאימים את תוצאות החיפוש לקידודים שונים ומילות מפתח המותאמות על פי חיפוש קולי כך שאם אתר האינטרנט שלכם טרם עבר התאמה וקודד בהתאם למטרות החיפוש הקולי, יכול להיות שכבר עכשיו אתם מפספסים אחוז משמעותי של לקוחות.
גוגל שואפת להתאים את תוצאות החיפוש שלה על פי הצרכים של הגולשים באופן מתמיד כך שגם האלגוריתמים של גוגל מעודכנים מדי יום ביומו. המטרה של גוגל היא התאמה מקסימלית לצרכים של המשתמש כך שגם החיפוש הקולי שונה מ-SEO מסורתי. גם אם האתר שלכם הותאם לחיפושים מסורתיים, הפרמטרים של החיפוש הקולי הם שונים ומצריכים התאמה ספציפית.

התאמת שירותי תמלול ותרגום לחיפוש הקולי

החיפוש הקולי מתבצע בעיקר באמצעות תשובות רלוונטיות. שלא כמו בחיפוש מסורתי, החיפוש הקולי עושה שימוש בעיקר בתשובות לשאילתות. באופן זה, ההתאמה של תוצאות החיפוש וקידוד האתר תתבצע על פי התאמה לשאילתות הנפוצות ביותר תוך איתור הניסוחים הפופולאריים בגוגל והשאילתות בעלות הנפח הרחב ביותר. כך או כך, כדי להבטיח כי החברה שלכם עומדת בסטנדרטים, כדאי לעבוד עם גורמים בעלי ניסיון בתחום. בחבר תרגומים עובדים עם החברות המובילות בענף כדי להבטיח לכם בטחון בתוצאות.

עד כמה הפוסט הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. מספר הצבעות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג את הפוסט הזה.