איך להתאים את האתר שלכם לחיפושים קוליים?

איך להתאים את האתר שלכם לחיפושים קוליים

אפליקציות בעידן הפוסט מודרני יודעות להעיר אותנו בבוקר, לומר לנו מה השעה ומה מצב הפקקים, כמה כלים יש בכיור והאם יש התראות חדשות במייל. יותר ממיליארד בני אדם משתמשים ב-SIRI כמעין שותפה יומיומית לחיים ולחיפוש אחר מטרות רלוונטיות. אחד מכל ארבעה אמריקנים נעזר בחיפוש קולי ומדי יום, רבים משתמשים בחיפוש הקולי לצורך הגעה למקומות, איתור מוצרים ושירותים ואף תקשורת בין אנשים.

אמנם, מדובר בשירותים ההופכים את החיים להרבה יותר טכנולוגיים, אבל איך עומדים בקריטריונים של תוצאות החיפושים הקוליים?

אפליקציות, אפליקציות בכל מקום

מסנג'ר, ווטסאפ, ספוטיפיי, ווייז,, יוטיוב ואחרות – כל אלו הן אפליקציות שכבר הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ומהאופן שבו אנחנו מתקשרים עם אחרים, מגיעים לעבודה, מבררים אודות מתכונים חדשים ויוצאים לטייל בארץ ובחו"ל.

בעצם, אם אתם רוצים להיות בין נותני השירות המובילים העולים בתוצאות החיפוש הקולי, גם המוצרים והשירותים שאתם משווקים וביניהם סרטונים, תכנים עשירים בקבי אודיו, שירים או הקלטות – כל אלו צריכים לעבור תהליך של כמה צעדים פשוטים על מנת להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל.

הידעתם?

88% מהחיפושים הנצפים ברשת הם תכנים הכוללים וידאו, אודיו, סרטונים וקבצי שמע אחרים. היכולת להציג גם תוכן ווקאלי במקביל לטקסט כתוב – מעשירה את הידע של הגולש ומעניקה לו ערך מוסף. אבל איך הופכים את קבצי השמע לפופולאריים בגוגל?

שיווק חכם מתחיל באסטרטגיה

כולנו יודעים כי כיום השיווק באינטרנט הוא חלק אימננטי ובלתי נפרד מחייו של כל בית עסק שרוצה להצליח. לפיכך, על מנת לקדם את המוצר או את השירות שלכם בגוגל מבלי להזניח את תוצאות החיפוש הקוליות, ישנן מספר פעולות שיש לבצע על מנת להבטיח קידום מרשים והגעה ללקוחות שאתם מחפשים.

ראשית, באמצעות שירותי תמלול שיחות תוכלו להפוך הרצאות שהעליתם לאינטרנט, תכנים ווקאליים, סרטוני הדרכה, שירים או כל קובץ שמע אחר – לזמינים גם בחיפוש הקולי. מספר צעדים פשוטים המבוצעים לרוב תוך שיתוף פעולה בין מקדם האתר, אחראי השיווק הדיגיטלי, האסטרטג ונותני שירותי התמלול שלכם –  יכול להביא לתוצאות מרשימות גם בחיפוש הקולי.

אין די בבחירת מילות מפתח בודדות המתאימות לחיפושים הרלוונטיים בגוגל, אלא יש צורך בשירותי תמלול ובהתאמתם למילות המפתח הפופולאריות בחיפושים בגוגל.

בחבר תרגומים עובדים בצמוד למקדמי אתרים, מומחים בשיווק דיגיטלי, אנשי פיתוח וקידום באינטרנט, בד בבד עם העסקת צוות מומחי תמלול שיחה הבקיאים בכללי התמלול ועובדים בשיתוף פעולה עם האסטרטגיה השיווקית.

עד כמה הפוסט הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. מספר הצבעות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג את הפוסט הזה.